Спайси, фен, сіль, крокодил, винт, нацибай, навар – ці сленгові слова на будівлях міст навряд чи зрозумілі дорослим. Але молодь точно знає, що вони означають. Це прихована реклама наркотиків, завдяки якій наркодилери непомітно виходять на свого...

Мешканці Голосіївського району Києва можуть зв’язатись із своїм дільничним через електронний кабінет, створений на базі платформи для комунікації з поліцією Bezpechne.community. У Національній поліції сподіваються, що цей сервіс збільшить довіру громадян до правоохоронців. Він, крім того, дозволяє користувачам поставити будь-яке запитання поліції, позначити на карті небезпечні місця району, вулиці чи двору та повідомити про правопорушення. 

В Україні розвивають спільний проект активістів та патрульної поліції з виявлення п’яних водіїв на дорогах.  Щовихідних сотні активістів чергують під нічними клубами і повідомляють поліцію про тих, хто сів за кермо напідпитку. На нічному рейді до одного зі столичних закладів побувала журналістка Центру інформації про права людини.

У Києві, як і в інших великих містах України, мешканці стикаються з проблемою стихійного і безладного паркування. Водії скаржаться на те, що їм не вистачає місць, і залишають свої автівки на тротуарах, газонах, перегороджують ними пішохідні переходи та виходи з під’їздів. Одна з причин такої поведінки – слабке законодавство, адже зараз поліцейський може оштрафувати водія, якщо той перебуває у машині. Інша причина – відсутність культури паркування, вважають активісти Києва Мрії.

У кінці вересня минають 100 днів роботи онлайн-сервісу спілкування громади з поліцією bezpechne.community. Платформу, на якій мешканці Києва можуть скаржитися на проблеми у сфері безпеки, а також отримувати рекомендації від поліції й органів влади, запустила наприкінці травня 2017 року організація DreamKyiv за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».