Мешканці Голосіївського району Києва можуть зв’язатись із своїм дільничним через електронний кабінет, створений на базі платформи для комунікації з поліцією Bezpechne.community. У Національній поліції сподіваються, що цей сервіс збільшить довіру громадян до правоохоронців. Він, крім того, дозволяє користувачам поставити будь-яке запитання поліції, позначити на карті небезпечні місця району, вулиці чи двору та повідомити про правопорушення.
В Україні розвивають спільний проект активістів та патрульної поліції з виявлення п’яних водіїв на дорогах. Щовихідних сотні активістів чергують під нічними клубами і повідомляють поліцію про тих, хто сів за кермо напідпитку. На нічному рейді до одного зі столичних закладів побувала журналістка Центру інформації про права людини.
У Києві, як і в інших великих містах України, мешканці стикаються з проблемою стихійного і безладного паркування. Водії скаржаться на те, що їм не вистачає місць, і залишають свої автівки на тротуарах, газонах, перегороджують ними пішохідні переходи та виходи з під’їздів. Одна з причин такої поведінки – слабке законодавство, адже зараз поліцейський може оштрафувати водія, якщо той перебуває у машині. Інша причина – відсутність культури паркування, вважають активісти Києва Мрії.
У кінці вересня минають 100 днів роботи онлайн-сервісу спілкування громади з поліцією bezpechne.community. Платформу, на якій мешканці Києва можуть скаржитися на проблеми у сфері безпеки, а також отримувати рекомендації від поліції й органів влади, запустила наприкінці травня 2017 року організація DreamKyiv за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».